Ukoliko nakon kupovine nekog proizvoda iz naše ponude uočite problem, obratite nam se, pozovite nas na 070 310 220, naše osoblje će da vam pomogne.
U zavisnosti kada je nastao kvar, postoje sljedeće kategorije reklamacija:
DOA (Dead on Arrival) je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad
To znači sljedeće:
1. Reklamacija na oštećenu pošiljku
isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki dijelovi, nije kompletan, ne odgovara projektovanoj namjeni ili specifikaciji.
U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, prilikom isporuke. Provjerite robu i ukoliko nešto nije u redu odmah prijavite neispravnost. Ako kurir ne sačeka da provjerite paket, rok za reklamaciju je 24 sata. Ako je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti preuzeti pošiljku.
2. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda
ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavjestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na [email protected] ili telefonom na 070310220.
Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i na osnovu Vašeg opisa reklamacije informaciju o tome:
- da li se proizvod može zamjeniti za novi,
- da li se može za proizvod vratiti novac,
- ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom ili slikom onom koji ste naručili možete ga zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac 7 dana od prijema. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovljstvo riješiti vašu reklamaciju.