Tipovi proizvoda
PlayStation 4 PS4 igrice

Video test / stručna recenzija proizvoda

4:00sep 2023Vrijeme čitanja: 2 min

Rockstar Games Grand Theft Auto V video test

Grand Theft Auto Premium Edition: Pregled

U današnjem videu ćemo razgovarati o Grand Theft Auto Premium izdanju. Prvo i najvažnije, važno je napomenuti da je ovo u suštini redovna igra sa nekim dodatnim pogodnostima. Kada počnete da igrate, dobićete novac u igri, pa čak i besplatne automobile koje možete dobiti bez ikakvih troškova. I ne samo to, već možete besplatno tražiti i nekoliko drugih stvari, kao što su kancelarija i stan. Igra nudi mnoštvo uzbudljivih funkcija, a vi samo morate da ih istražite i zatražite. Napravio sam video zapise koji demonstriraju kako besplatno očistiti ove predmete, zahvaljujući premium izdanju koje posedujem.

Sada, ako već posedujete Grand Theft Auto, nema potrebe da kupujete premium izdanje jer već imate pristup igri. Međutim, druge dodatne artikle možete kupiti zasebno. Vredi napomenuti da su me mnogi ljudi pitali da li je za igranje na mreži potrebna PlaiStation Plus pretplata. Odgovor je da! Na levoj strani ekrana jasno je navedeno da je plaćena PlaiStation Plus pretplata neophodna za onlajn multiplaier. Ovo važi čak i ako posedujete premium izdanje igre. Nisam siguran zašto neki ljudi misle drugačije, ali uvek je najbolje imati odgovarajuću pretplatu da biste u potpunosti uživali u igri.

Ako nikada niste imali digitalnu verziju Grand Theft Auto-a, premium izdanje je odličan izbor. Dolazi sa raznim funkcijama i pruža vam prednost dajući vam novac i niz korisnih stvari. To je odličan način da uđete u igru sa puno sadržaja od samog početka.

Dok se igra učitava, želim da podelim još jedan savet za PlaiStation korisnike. Pazite na svoje članstvo u PlayStation Plus-u, jer PlaiStation nudi milion dolara u GTA online besplatno svakog meseca. Ova pogodnost je dostupna i onima koji imaju Amazon Prime članstvo. Provera ekskluzivnih paketa u PlayStation prodavnici će vam omogućiti da preuzmete ovaj bonus. Dakle, postoji više načina za dobijanje besplatnog novca u igri, i to sam želeo da pomenem pre nego što završim pregled.

Pozitivne strane:

• Novac u igri i besplatni automobili
  • Pristup kancelariji i stanu besplatan