Karakteristike
Tipovi proizvoda
PlayStation 4 PS4 igrice

Video test / stručna recenzija proizvoda

6:02okt 2023Vrijeme čitanja: 3 min

Ubisoft Entertainment PS4 The Crew 2 video test

Na mnogo načina, The Crew 2 više liči na ponovno pokretanje prve igre nego kao na jednostavan nastavak. Dramatična promena tona je možda ključni razlog za ovo, mada je činjenica da je učinjen drugi zamah u ponovnom stvaranju cele kontinentalne SAD za okruženje drugačija. Pozdravljam lakši pristup režimu kampanje i zabavnu mešavinu novih tipova vozila i trkačkih disciplina ovde, ali je i dalje malo grubo oko ivica i nedostaju neke iznenađujuće karakteristike.

Iskustvo trkanja

Velika količina sadržaja je dodata ovoj otvorenoj utrci sa njima, pre svega avionima i čamcima, plus čitav niz događaja za svaki. Mnogo je napravljeno od sistema brzog favorizovanja The Crew 2, koji nam omogućava da magično menjamo vozila u hodu. Radi zaista dobro i ne mogu da zamislim da igram bez njega. To je tako pogodno za istraživanje i stvaranje smešnih trenutaka u igri.

Rukovanje avionom je prijatno, sa brzim, okretnim i jednostavnim kontrolama. Nedostatak udaranja koji dobijate u drugim igrama je plus, a nijansirana kontrolna šema uzima u obzir sve ispravne kontrolne površine i ose leta. Akrobatske stvari su posebno prijatne.

Čamci su, s druge strane, dobra zabava. Različiti talasi u zavisnosti od lokacije dodaju nivo raznolikosti trkama. Jet sprinterski čamci su moj lični favorit, uprkos njihovoj početnoj trzavosti. Jednom kada se naviknete na njihovu reakciju, njima je rado rukovati. Ipak, voleo bih da je letelica brža.

Vizuelna izložba

Sve što uključuje vodu je odlična izložba za The Crew 2 u svom najboljem izdanju. Pažnja posvećena detaljima, od pljuskanja talasa do načina na koji se vodene kuglice šaraju i šunjaju preko pramca vašeg čamca velikom brzinom, je impresivna. Ulice takođe izgledaju odlično kada su vlažne, sakupljajući odraze niskog sunca i drugog urbanog osvetljenja. Međutim, sveukupni svet još uvek ne uspeva kada je u pitanju stacionarna kontrola. Prirodne lokacije poput Velikog kanjona pod snegom su prilično dobre, ali gradovi ne deluju posebno autentično.

Propuštene prilike

Nedostatak dugih događaja koji koriste široko otvorene prostore igre je šteta. Najduža trka na koju sam naišao, sprint hiperautomobila od Njujorka do San Franciska, traje oko 40 minuta i bila je moj omiljeni događaj u igri. Sistem nelinearne progresije, raširen na različite trkačke discipline, izazove i ciljeve istraživanja, dobro funkcioniše. Međutim, dijalog ostavlja mnogo da se želi i mogao je da se unapredi.

Pozitivne strane:
  • Sistem brzih favorita otvara kreativne trenutke igranja
  • Impresivna pažnja posvećena detaljima u trkama vezanim za vodu